گزارش دیدار با مدیر عامل انجمن بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌­ها

dr izadiبه گزارش روابط عمومی بنیاد گفتگو و دوستی ملل، مدیرعامل این بنیاد به همراه جناب آقای مجیدی کارشناس محترم بنیاد ،  در تاریخ 5 اسفندماه 98 با حضور در انجمن بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها، با دکتر فؤاد ایزدی، مدیر عامل این انجمن دیدار کردند.

این دیدار که به منظور ارتقای سطح همکاری‌ها بین بنیاد گفتگو و دوستی ملل و انجمن بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها و با پیشنهاد بنیاد گفتگو و دوستی ملل انجام شده بود، با استقبال جناب آقای دکتر فؤاد ایزدی مدیر عامل این انجمن، در جهت هم‌افزایی و همکاری بین این دو سازمان مردم نهاد مواجه شد.

جناب آقای دکتر ایزدی با اشاره به اینکه انجمن بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها نیز به عنوان یک سازمان مردم نهاد (سمن) شناخته می­شود و اهداف بین‌­المللی دارد، ابراز امیدواری کردند که همکاری بین این دو مجموعه بتواند در راستای اهداف متعالی ترسیم شده در جهت تحکیم روابط بین ملت­‌های مختلف منطقه و جهان موثر باشد.

در همین راستا، مقرر شد تا در جلسات آتی با امضای تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه، زمینه­‌ی اقدامات مشترک در برنامه­‌های مختلف دو مجموعه فراهم گردد.

یکی دیگر از نتایج این دیدار، با توجه به تخصص علمی آقای دکتر ایزدی در زمینه روابط بین‌الملل، اعلام آمادگی ایشان برای برگزاری کارگاه دیپلماسی عمومی برای کارشناسان بنیاد گفتگو و دوستی ملل بود.

خروج از نسخه موبایل